Trimite un mesaj
Intrebari frecvente
Produsul primit prezinta un defect fizic. Cum procedez?
Dacă produsul pe care l-ai primit are un defect fizic (este lovit, zgâriat, fisurat, ciobit, spart), te rugăm să faci câteva fotografii și să le transmiți pe office@eshopa.ro în maximum 48 de ore de la recepționarea produsului impreuna cu numele tau complet si numarul comenzii.Am primit alt produs decat cel comandat. Ce trebuie sa fac?
Daca ai primit alt produs decat cel comandat, iti recomandam sa refuzi coletul la livrare. In cazul in care ai acceptat coletul, te rugam sa ne contactezi prin e-mail: office@eshopa.ro, completand atat datele comenzii cat si denumirea produsului livrat - niste fotografii cu produsul primit ne-ar fi de mare ajutor.Cand primesc factura pentru comanda plasata?
Factura este inclusa in pachet, daca nu e de gasit scrie pe office@eshopa.ro si te vom ajuta.
Cat costa transportul?
Pentru fiecare comanda sub 99 lei costul transportului va fi de 14.99 lei.
Serviciu DESCHIDERE COLET LA LIVRARE?
Poti verifica integritatea produselor inainte sa platesti la curier. Daca produsele nu corespund, refuza coletul. Daca ai primit produsele fara sa le verifici inainte, nu ne asumam eventualele erori de livrare sau deteriorari ale produsului.